Translate

30. 03. 2013.

Peacock Green :)



Hi everybody :) It's another statement today :) Few days ago I've seen pieces from new Parfois Jungle Collection (here) and I liked the colours so much. It inspired me to make this necklace where I used beads in 4 different shades of green and combined it with silver and transparent beads. I also added elephant, saber and round peacock print pendant. The last one with peacock print I made myself :) I bought this round metal base, printed the little picture and sealed it with two-component pendant sealer. Here are few more pictures, I would like to hear what do you think about it :*

Zdravo svima :) Danas ponovo jedna statement ogrlica :) Prije nekoliko dana sam gledala novu Parfois Jungle kolekciju (ovdje) i jako su mi se svidjele boje, posebno zeleni detalji. Inspirisala me da napravim ovu ogrlicu u kojoj sam upotrebila perle u 4 različite zelene nijanse i kombinovala ih sa srebrnim i prozirnim. Takođe sam dodala privjeske slonića, sablje ( meni bar liči na sablju :) i ovaj okrugli sa uzorkom paunovog perja koji sam sama napravila, tako što sam kupila metalnu bazu, odštampala sličicu paunovog perja i sve to premazala dvokomponentnim lakom za medaljone. Potrebno je da se suši oko 24 h da dobijete izgled stakla :) Evo još nekoliko detaljnijih slika :*













2 komentara: